La nostra escola juntament amb l’escola bressol i les associasions de veïns dels barris hem presentat un projecte dins els pressupostos participatius de l’Ajuntament de Vic.
A partir d’avui ja es pot votar online a decidim.vic.cat!!!
Entreu i voteu i així millorarem considerablement els accessos a les dues escoles del barri!
La nostra proposta es diu: CONNEXIÓ ENTRE BARRIS
Millora i adequació dels accessos a les escoles Doctor Salarich i Escola Bressol Municipal Serra-de-Senferm.
La proposta es concreta en l’adequació i millora dels accessos a peu i en bicicleta fins a l’escola Doctor Salarich i l’escola bressol Serra-de-Senferm i, també, la millora de la connexió dels barris del Remei, Santa Anna, d’Osona i Serra-de-Senferm perquè afavoreixi la mobilitat sostenible i segura d’aquesta ruta escolar. Està valorada en 120.000 euros.
La intervenció urbanística que s’ha de realitzar és:
– Adequar i millorar les voreres des de l’escola de la Sínia fins a l’escola Dr. Salarich i l’escola bressol “Serra-de-Senferm”.
– Fer un carril bici en aquest mateix tram que enllaci amb el dels barris del Remei, Estadi i Santa Anna.